وقت طلاست ( به ویژه در باربری )
فرض کنید در شرایط اضطرار هستید ؛ قرار است فردا پروژه ای افتتاح شود و شما مسئول تدارکات هستید و زمان برای شما کوتاه است ،یا برای مثال، در زمان شیوع بیماری کرونا تقاضا برای تحویل به موقع ماسک و کالای پزشکی بسیار زیاد بود ، یا قطعه ای از یک دستگاه صنعتی برای تعمیر نیاز به جابه جایی دارد و سود و ضرر افراد بسیاری به زمان تحویل کالا بستگی دارد و یا سفارش شما حمل و نقل گل های زینتی یا میوه و تره بار است که در صورت تاخیر ، ارزششان ازبین میرود و یا فاسد می شوند ؛و هزاران شرایط مشابه دیگر وجود دارد که اهمیت زمان در حوزه حمل و نقل را نشان می دهد.

 ارسال فورس ماجور :

فرض کنید میخواهید کالایی را از مبدا بندرعباس به مقصد تهران ،جابه جا کنید؛ کار حمل و نقل این سفارش برای خودرو خاور یا کامیون به طور نرمال تا 26 ساعت زمان می برد !! اما شما دیرتان میشود و میگویید میخوام بارم زودتر برسد ، در این صورت شما بهتر است سفارش فورس ماجور ( فوری ) داشته باشید که البته مقداری هزینه بیشتر پرداخت میکنید اما اطمینان پیدا میکنید که کالایتان زودتر، مثلا کمتر از 20 ساعت ، به تهران می رسد.

تحویل به موقع یا بعضا فوری کالاها ، به ظرفیت و توان شرکت های باربری بستگی دارد و ادعای ساده ای نیست . ممکن است از دور آسان به نظر بیاید اما به موقع رساندن بار ، در عمل چندان ساده نیست.

چند عامل مهم برای به موقع رساندن و سریع رساندن کالاها وجود دارد :
یک : خودرو باربری باکیفیت و فنی سالم باشد.
دو : راننده سرحال و باتجربه باشد.
سه : وضعیت ترافیکی و آب و هوا مساعد باشد.

تلفن تماس برای استعلام قیمت ارسال فوری :
09906640068
09906640069

تلفن رزرو برای استعلام قیمت ارسال نرمال :
02136206630
02136206640

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.