بسته بندی یکی از خدمات اصلی اتوبار ایرانیان بوده است و تیم بسته بندی و با چین اتوبار ایرانیان همواره طی سال های اخیر سرآمد بهترین ارائه دهندگان این نوع خدمات در سراسر استان تهران و سایر کلانشهرهای کشور بوده است.
مناطق تحت پوشش شرکت باربری ایرانیان در پایین فهرست شده است :

1) اتوبار و خدمات بسته بندی یوسف آباد
2) اتوبار و خدمات بسته بندی شهرک غرب
3) اتوبار و خدمات بسته بندی جنت آباد
4) اتوبار و خدمات بسته بندی نیاوران
5) باربری و خدمات بارچینی و بسته بندی در تهرانپارس و حکیمیه

* برای تضمین سلامت اثاث منزل هنگام جابه جایی میتوانید در کنار سفارش خودرو و کارگر ، سفارش بسته بندی را نیز به خدمات خود اضافه کنید.
برای حمل و جابه جایی آینه، مبلمان ، سرویس چوب ، پیانو ، ویترین ، بوفه و لوازم شکستنی آشپزخانه توصیه میکنم کار بسته بندی وسایلتان را به تیم حرفه ای اتوبار ایرانیان بسپارید.
بدیهی است که بسته بندی اسباب خانه باعث افزایش هزینه باربری می شود، اما در صورتی که سلامت و ایمنی جهیزیه و اثاث خانه در اولویت شما باشد و دنبال دریافت بهترین نوع خدمات جابه جایی هستید ادامه مطلب را مطالعه کنید.
قیمت بسته بندی بر اساس میزان مواد و ابزار مورد استفاده مثل چسب ، سلفون، پدهای نرم، کارتن ، پلاستیک حباب دار و … برای کار شما ، محاسبه می شود.
در کار باربری ” زمان ” فاکتور مهمی برای شرکت باربری و همچنین مشتری به حساب می آید، توجه بفرمایید بسته بندی و حمل اقلام سنگین و بزرگ و شکننده دقت بالاتری می طلبد که عاملی برای افزایش زمان است. اگر به دنبال روش های اقتصادی حمل و نقل هستید ، پیشنهاد میکنیم خودتان کار بسته بندی را انجام دهید و اگر دنبال دریافت بهترین خدمات باربری هستید جهت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناس شرکت حمل ونقل ایرانیان تماس بگیرید.

09906640068
02136470024
مصطفی خوشگفتار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.